silent-hill.ahlamontada.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

التخلى عن المنصب

2 مشترك

التخلى عن المنصب Empty التخلى عن المنصب

مُساهمة  El.Gazar الإثنين أكتوبر 05, 2009 2:06 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته:-
اولا :- انا بطلب من السيد او الاداره ان يقبلو استقالتى من هذا المنصب
عشان انا واخد منصب اسم وشكل بس وانا مش بعمل بيه اى حاجه

ثانيا :- وصلتنى رساله من احد الاعضاء الكرام رد على الى انا قولتو فى النقابه رساله جميله جداااا
وانا بشكر صاحب هذه الرساله واطلب التخلى عن المنصب بشده هذه الرساله

احنا برتق اقوى مش بنتهاجم كتير علشان اقوى وشكرا لك ولما نعوزا هانقول
بصراحه احسن كلما قلها هذا العضو وعجبتنى كمانى عشان كده هسيب المنصب عشنها
ولما نعوزا هانقول
لو جت لااى حد هيبقا تفسرها ايه
وشكرا
El.Gazar: المسئول عن الدفاع عن اعضاء النقابه ومتابعه شئون الحروب (ســـابـــقـــــا) Question Exclamation Question Exclamation farao
El.Gazar
El.Gazar

المساهمات : 39

التخلى عن المنصب Empty رد: التخلى عن المنصب

مُساهمة  maaaan21 الإثنين أكتوبر 05, 2009 4:24 pm

يا اخي العزيز الجزار السيد الكريم بيقول في رسالته ارجو من الاخ الجزار ومان يساعدوني يــــــســـاعدوني فمش معقول تتخلي عن منصبك من اول المشوار انا عمري ما اتخلي عن منصبي وان شاء الله نكون في ترقيات مستمرة لو احنا تعاملنا اكتر في النقابة
يعني انت اذدك في الحقيقة الواء ولا المقدم بقو مقدمين في لمح البصر لا طبعآ بياخدو المشوار من الاول يكون عسكري وبعدين ظابط ويحلم يكون وزير كمان
ارجو منك تكون واثق في كلامك قبل الارسال واحنا هنعتبر رسالتك جد في حاله زعل مش اكتر وياريت تكون متفاهم اكتر من كده احنا كلنا هنا اخوة وبنتعامل باحترام جميل وجميعنا بنعز بعضنا اكتر من الاخر وياريت ان يكون مفيش حد زعل من كلامي ده وتمتم سالمين
Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question
maaaan21
maaaan21

المساهمات : 27